Tarieven

Wij werken met all-in tarieven. Duidelijk voor ons en voor u.

De informatie die op deze pagina wordt vermeld dient enkel als voorbeeld voor de te verwachten reinigingskosten per type opdracht. In ons werkgebied zijn nooit twee opdrachten hetzelfde. Om deze reden ontvangt iedere klant een vrijblijvend aanbod gebaseerd op zijn of haar unieke situatie. Zo kunnen wij, voor een nette prijs, altijd ons aanbod op uw persoonlijke wensen afstemmen.

Tarieven trauma & biohazard reiniging

Voor het schoonmaken na een overlijden, zelfdoding, of andere (traumatische) gebeurtenis waarbij er braaksel, ontlasting, urine, bloed, lichaamsvloeistoffen etc. zijn vrijgekomen hanteren wij vaste uurtarieven en prijzen voor het gebruik van verbruiksproducten en afvoeren van (medisch) afval. De eindprijs is afhankelijk van het totale gewerkte aantal manuren, gebruikte materialen / middelen, en aantal afgevoerde afvalcontainers en / of dozen medisch afval. Wij geven van tevoren altijd telefonisch of per mail een prijsindicatie, zo weet u altijd waar u aan toe bent.

Alle binnenkomende opdrachten worden onderverdeeld in een van de door ons opgestelde 3 vervuilingsgraadcategorieën met bijbehorende prijslijsten. Prijzen voor trauma & biohazard reiniging starten vanaf €990,00 en lopen vervolgens op afhankelijk van het type opdracht en de daarbij behorende specifieke factoren. Wij werken altijd met all-in prijzen waarbij de kosten voor transport, persoonlijke beschermingsmiddelen, chemicaliën, schoonmaakmaterialen etc. zijn inbegrepen, indien er extra kosten bijkomen voor een speciale behandeling dan overleggen wij dit eerst met de klant.

Voor een prijsopgave kan er contact met ons opgenomen worden per mail of telefoon.


Tarieven desinfectie (infectieziekten)

De prijs voor het desinfecteren van ruimtes is afhankelijk van 1) het type desinfectie waarvoor gekozen wordt, 2) of het om een preventieve desinfectie gaat of dat de ruimte daadwerkelijk besmet is geraakt, 3) waar wij voor worden ingeschakeld (i.e. MRSA, norovirus, coronavirus, ebola etc.), 4) het formaat van de ruimte(s), en 5) het type locatie (i.e. kantoor, woning, school etc.).

Prijzen voor de meest simpele desinfectieprocedures beginnen gemiddeld vanaf €1.050,00 en lopen vervolgens op afhankelijk van het type opdracht en de daarbij behorende specifieke factoren. Voor een prijsindicatie kan er contact met ons opgenomen worden per mail of telefoon.


Tarieven ontruiming & specialistische reiniging

Voor ontruimingen en specialistische reiniging hanteren wij vaste uurtarieven en prijzen voor het gebruik van verbruiksproducten. Wij gebruiken hiervoor verschillende prijstabellen, welke onderverdeeld zijn op basis van vervuilingsgraad en hoe gevaarlijk en / of moeilijk toegankelijk de ruimte is waar wij de werkzaamheden moeten uitvoeren. Wij werken altijd met all-in prijzen waarbij de kosten voor transport, persoonlijke beschermingsmiddelen, chemicaliën, schoonmaakmaterialen etc. zijn inbegrepen, indien er extra kosten bijkomen voor een speciale behandeling dan overleggen wij dit eerst met de klant.

Nicotineaanslag: Het verwijderen van nicotineaanslag start vanaf €1.450,00 (minimum tarief). De exacte totaalprijs per opdracht wordt voor iedere opdrachtgever apart berekend. We kijken hierbij o.a. naar het totale formaat van de schoon te maken ruimte(s), de specifieke wensen van de opdrachtgever, en of er bijzonderheden zijn waar rekening mee gehouden moet worden.

Duivenpoep: De kosten voor het schoonmaken en ontsmetten van ruimtes bevuild met duivenpoep beginnen vanaf €850,00 (minimum tarief) en lopen vervolgens op afhankelijk van het type opdracht en de daarbij behorende specifieke factoren. Het schoonmaken van een particulier balkon is bijv. een compleet ander soort opdracht dan het leegruimen van een leegstaand gebouw met enkele duizenden kilo’s duivenstront.

Hoarding: De kosten voor het leegruimen van hoarder woning variëren enorm. De prijs wordt niet enkel bepaald door de omvang van de opdracht (i.e. hoeveel manuren zijn er benodigd), maar ook door het type vervuiling dat aanwezig is. Een woning gevuld met huisvuil brengt andere kosten met zich mee dan een woning die vol ligt met uitwerpselen. Wij voeren kleine opdrachten uit van enkele duizenden euro’s tot aan grote, complexe zaken van enkele tienduizenden euro’s waarbij hoeveelheden van bijv. 100, 200 of 300 m3 afval wordt verwijderd.

Vervuilde woningen: Prijzen voor speciale schoonmaakverzoeken, zoals het diep reinigen van extreem vervuilde badkamers, keukens, opslagplekken etc. of volledige woningen beginnen vanaf €1.500,00 (minimum tarief) en kunnen uitlopen tot enkele duizenden euro’s afhankelijk van de uit te voeren werkzaamheden.


Tarieven ontgeuren

Het ontgeuren van ruimtes / oppervlakken begint van €1.050,00 (minimum tarief) en kan oplopen tot enkele duizenden euro’s voor grote, complexe opdrachten. Wij voeren kleine geurverwijdering opdrachten uit, zoals bijv. een kat of hond die bij de voordeur heeft geplast. Alsook totale ontgeuring van extreem verwaarloosde woningen die bijv. (tientallen) jaren zijn vervuild door katten of honden. Uiteraard verwijderen wij ook andere geuren dan dierlijke urine. Wij nemen deze geur enkel als voorbeeld omdat dit over het algemeen de meest lastige geur is om te verwijderen (ja, zelfs lastiger dan lijklucht!).

Houdt u er rekening mee dat de slagingskans van geurverwijdering drastisch afneemt indien u eerst zelf gaat schoonmaken, of andere firma’s hiervoor inhuurt. Dit maakt het werk voor ons alleen maar moeilijker, en voor u als klant duurder. Het kan ook zo zijn dat wij hierdoor de opdracht in zijn geheel weigeren.


Aanvullende informatie

* Alle bovengenoemde tarieven zijn toepasbaar voor reguliere werktijden van ma t/m vr van 08:00 tot 18:00. Buiten deze tijden, in het weekend, en op feestdagen zijn er toeslagen van toepassing op de arbeid- en transportkosten.

* Er kan zowel contant als per pin betaald worden. Betaling moet, tenzij anders afgesproken, vooraf of direct op locatie na afronding van de werkzaamheden plaatsvinden. Betalen op rekening is niet mogelijk voor particuliere klanten, voor zakelijke klanten is dit enkel mogelijk als zij aan een aantal factoren voldoen.

Overige vragen

Mocht er iets niet duidelijk zijn over onze tarieven of werkwijze, of heb je een speciaal verzoek? Neem dan contact met ons op via 085 06 08 777 of mail ons direct via info@frissekater.nl. Wij zijn 24/7 bereikbaar voor alle soorten calamiteiten.