TARIEVEN TRAUMA & BIOHAZARD
Voor het schoonmaken na een overlijden, zelfdoding, of andere (traumatische) gebeurtenis waarbij er braaksel, ontlasting, urine, bloed, lichaamsvloeistoffen etc. zijn vrijgekomen hanteren wij vaste uurtarieven en prijzen voor het gebruik van verbruiksproducten en afvoeren van (medisch) afval. De eindprijs is afhankelijk van het totale gewerkte aantal manuren, gebruikte materialen / middelen, en aantal afgevoerde afvalcontainers en / of dozen medisch afval. Wij geven van tevoren altijd telefonisch of per mail een prijsindicatie, zo weet u altijd waar u aan toe bent.
Alle binnenkomende opdrachten worden onderverdeeld in een van de door ons opgestelde 3 vervuilingsgraadcategorieën met bijbehorende prijslijsten. Prijzen voor trauma & biohazard reiniging starten vanaf €990,00 en lopen vervolgens op afhankelijk van het type opdracht en de daarbij behorende specifieke factoren. Wij werken altijd met all-in prijzen waarbij de kosten voor transport, persoonlijke beschermingsmiddelen, chemicaliën, schoonmaakmaterialen etc. zijn inbegrepen, indien er extra kosten bijkomen voor een speciale behandeling dan overleggen wij dit eerst met de klant.
Voor een prijsopgave kan er contact met ons opgenomen worden per mail of telefoon.
TARIEVEN DESINFECTIE (INFECTIEZIEKTEN)
De prijs voor het desinfecteren van ruimtes is afhankelijk van 1) het type desinfectie waarvoor gekozen wordt, 2) of het om een preventieve desinfectie gaat of dat de ruimte daadwerkelijk besmet is geraakt, 3) waar wij voor worden ingeschakeld (i.e. MRSA, norovirus, coronavirus, ebola etc.), 4) het formaat van de ruimte(s), en 5) het type locatie (i.e. kantoor, woning, school etc.).
Prijzen voor de meest simpele desinfectieprocedures beginnen gemiddeld vanaf de €500,00, en lopen vervolgens op afhankelijk van het type opdracht en de daarbij behorende specifieke factoren. Voor een prijsindicatie kan er contact met ons opgenomen worden per mail of telefoon.
TARIEVEN ONTRUIMING & SPECIALISTISCHE REINIGING
Voor specialistische reiniging hanteren wij vaste uurtarieven en prijzen voor het gebruik van verbruiksproducten. Wij gebruiken hiervoor verschillende prijstabellen, welke onderverdeeld zijn op basis van vervuilingsgraad en hoe gevaarlijk en / of moeilijk toegankelijk de ruimte is waar wij de werkzaamheden moeten uitvoeren. Wij werken altijd met all-in prijzen waarbij de kosten voor transport, persoonlijke beschermingsmiddelen, chemicaliën, schoonmaakmaterialen etc. zijn inbegrepen, indien er extra kosten bijkomen voor een speciale behandeling dan overleggen wij dit eerst met de klant. Onderstaande prijs indicaties zijn inclusief btw.
Nicotineaanslag: Het verwijderen van nicotineaanslag start vanaf €600,00 en kan voor een volledige werkdag oplopen tot rond de €1.900,00.
Duivenpoep: De kosten voor het schoonmaken en ontsmetten van ruimtes bevuild met duivenpoep beginnen vanaf €400,00 en kunnen voor een volledige werkdag oplopen tot rond de €1.550,00. Voor zeer moeilijk begaanbare ruimtes en gevaarlijke situaties liggen de kosten voor een gehele werkdag rond de €2.200,00.
Hoarding: De kosten voor het leegruimen van hoarder woningen liggen voor een volledige werkdag tussen de €1.400,00 en €1.750,00. Bij zeer extreem vervuilde woningen, denk aan flinke hoeveelheden bloed, urine, ontlasting, uitwerpselen etc. liggen de kosten voor een volle werkdag rond de €2.700,00. Prijzen zijn exclusief kosten voor het plaatsen en afvoeren van afvalcontainers.
Vervuilde woningen: Prijzen voor speciale schoonmaakverzoeken, zoals het dieptereinigen van extreem vervuilde badkamers, keukens, opslagplekken etc. beginnen vanaf €700,00 en kunnen voor een volledige werkdag oplopen tot rond de €1.500,00 afhankelijk van de uit te voeren werkzaamheden.
Wietplantages: Voor het ontruimen en schoonmaken van wietplantages brengen wij circa €1.400,00 in rekening voor een volledige werkdag. Hier komen nog additionele kosten bovenop per opdracht, afhankelijk van de specifieke omstandigheden, denk aan kosten voor bijv. veiligheidszuigers, afzuigingsapparatuur, en afvalcontainers.
TARIEVEN ONTGEUREN
Voor het ontgeuren van ruimtes / oppervlakken werken wij met vierkante meter prijzen. Voor de eerste 10 m2 rekenen wij €400,00. Iedere 10 m2 extra hierna kost €350,00. Kleinere geurverwijderingsopdrachten waarbij bijv. een kat in een hoek heeft geürineerd, of een hond die bij de voordeur heeft geplast komen zelden boven de €400,00 uit. De wat complexere opdrachten liggen gemiddeld rond de €900,00. Voor de heel zware opdrachten, zoals woningen die compleet bevuild zijn geraakt door tientallen huisdieren kunnen de kosten oplopen tot enkele duizenden euro’s. Het verwijderen van lijklucht gaat altijd in combinatie met trauma & biohazard reiniging, wij verwijderen (in de meeste gevallen) geen lijklucht zonder eerst de ruimte zelf schoon te maken. Vermelde prijs indicaties zijn inclusief btw.
REGULIERE SCHOONMAAK
Wij worden met regelmaat gebeld en gemaild met de vraag of wij ook ‘normale’ schoonmaakopdrachten uitvoeren, zoals het schrobben van vloeren, schoonmaken na een verhuizing, of andere reguliere schoonmaakopdrachten. Dit soort opdrachten voeren wij niet uit, wij houden ons enkel bezig met de schoonmaak en reiniging van zwaar vervuilde locaties en andere extreme of uitzonderlijke situaties.
VOORRIJKOSTEN & BETALINGEN
* Wij rekenen een reistijd vergoeding van €40,00 per manuur (heen en terug) excl. btw.
* Alle bovengenoemde tarieven zijn toepasbaar voor reguliere werktijden van ma t/m vr van 08:00 tot 18:00. Buiten deze tijden, in het weekend, en op feestdagen zijn er toeslagen van toepassing op de arbeid- en transportkosten.
* Er kan zowel contant als per pin betaald worden. Betaling moet, tenzij anders afgesproken, vooraf of direct op locatie na afronding van de werkzaamheden plaatsvinden. Betalen op rekening is niet mogelijk voor particuliere klanten, voor zakelijke klanten is dit enkel mogelijk als zij aan een aantal factoren voldoen.
OVERIGE VRAGEN
Mocht er iets niet duidelijk zijn over onze tarieven of werkwijze, of heb je een speciaal verzoek? Neem dan contact met ons op via 085 06 08 777 of mail ons direct via info@frissekater.nl. Wij zijn 24/7 bereikbaar voor alle soorten calamiteiten.